איכלו מגוון רחב של ירקות על מנת להיות בריאים יותר

בקניות של פירות וירקות, חשוב לבחור מגוון של צבעים שונים. לפירות וירקות בצבעים שונים יש סוגים שונים של חומרים מזינים, ובחירה במגוון צבעים תסייע להבטיח שתקבלו את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לכם בכל יום.

הנחיות המזון החדשות שהוציאה ממשלת ארצות הברית ממליצות לאכול בין חמש לתשע מנות של פירות וירקות בכל יום.

כאשר שומעים לראשונה את המספר הזה, זה אולי נראה כמו הרבה, אבל זה למעשה הרבה יותר קל לשלב את המנות הרבות של פירות וירקות לתזונה היומית שלך ממה שנדמה לרוב.


ישנם שלל רחב ומגוון של פירות וירקות לבחירה, וקל מאוד להפוך את המאכלים המזינים והטעימים הללו לחלק מהארוחות והחטיפים היומיומיים שלך.

ראשית, המדפים של חנויות המכולת די מפוצצים בפירות וירקות טריים.
בנוסף, ירקות ופירות הם מהמזונות הזולים והעשירים ביותר בסופרמרקט.

כשלוקחים בחשבון כמה היא באמת מנה, למעשה די קל לקבל חמש עד תשע מנות של פירות וירקות ליום.
לדוגמה: הכמות היומית המומלצת למעשה שווה לשתי כוסות פירות סבירות למדי ושתיים וחצי כוסות ירקות בכל יום. כשחושבים כמה פירות וירקות זמינים, וכמה המחירים נמוכים בדרך כלל, קל לראות עד כמה קל באמת להגיע ליעד היומי הזה.

דרך מצוינת אחת לקבל את החומרים המזינים הדרושים לך מפירות וירקות בכל יום היא לנצל את העובדה שיש שפע של אפשרויות לרכוש בחנויות ובשווקים ולגוון בלהביא ירקות ופירות מכל צבעי הקשת.. (לאכול את אותו הדבר כל יום הופך למשעמם, הוספת מאכלים חדשים לתפריט ידאג שיישאר העניין וההנאה שבעשייה).

בקניות של פירות וירקות, חשוב לבחור מגוון של צבעים שונים.

לפירות וירקות בצבעים שונים יש סוגים שונים של חומרים מזינים, ובחירה במגוון צבעים תסייע להבטיח שתקבלו את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לכם בכל יום.

מציאת מתכונים חדשים היא עוד דרך מצוינת להבטיח שתקבלו את חמש עד תשע המנות הללו של פירות וירקות בכל יום.
כולם אוהבים לנסות מתכונים חדשים, והמתכונים החדשים האלה עשויים רק לספק את הדחף שאתה צריך כדי לאכול את כל הפירות והירקות האלה.

מתכונים חדשים יכולים גם לספק לך את ההזדמנות החשובה לנסות כמה פירות וירקות שמעולם לא ניסית בעבר. לדוגמה, כולם אכלו תפוזים, אבל האם ניסיתם קיווי, תרד או קייל?
לנסות דברים חדשים היא דרך מצוינת לגוון ולקבל את מלוא המינרלים והויטמינים הדרושים לך.

אנשים רבים חושבים שהם לא צריכים לאכול חמש עד תשע מנות של פירות וירקות בכל יום אם הם רק לוקחים תוסף ויטמין.

למעשה, שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. הסיבה לכך היא שפירות וירקות מכילים הרבה יותר מיקרו-נוטריינטים שזוהו על ידי המדע ומסונתזים בכדורי ויטמין.
בעוד שמיקרו-נוטריינטים אלה, כגון ויטמין C, ויטמין A וויטמין E חשובים לבריאות טובה, כך גם מאות המרכיבים האחרים הכלולים במזונות בריאים כמו פירות וירקות.

מרכיבים אלו אינם זמינים בשום גלולה, יש לבלוע אותם באמצעות תזונה בריאה ומאוזנת המכילה שפע של פירות וירקות.

בנוסף, פירות וירקות הרבה פחות יקרים מגלולות ויטמין. פירות וירקות הם זולים מאוד, במיוחד כאשר הם קונים בעונה וגדלים במקום.
בטווח הארוך, לקבל את התזונה שאתה צריך מהמזון שאתה אוכל הוא הרבה פחות יקר, והרבה יותר טוב עבורך, מאשר להקפיץ את כדורי הוויטמין האלה כל יום.

לסיכום:

אנו זקוקים לקבל חמש עד תשע מנות של פירות וירקות בכל יום על מנת לקבל את מלוא הויטמינים והמינרלים הדרושים לגוף, בנוסף למיקרו נוטרייאנטים המסייעים לספיגתם.
זה אולי נראה כמו הרבה, אבל זהו יעד הגיוני ופשוט למדי. על ידי הוספת פירות וירקות כחטיפים, כקישוט, כתוספת קלה בצד הארוחה ואפילו כארוחות שלמות בפני עצמן.

במידה ויש חוסר של ויטמינים או מינרלים מסויימים בגוף או תסמינים לכך, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע ולבצע בדיקות דם לפני שנוטלים תוספים של ויטמינים שכן גם עודף מחומרי הזנה מסויימים עלולים להזיק.